Instagramil on praeguse seisuga 1 miljard kasutajat, kellest 500 miljonit käib seal uusi postitusi vaatamas IGA PÄEV. Enam pole vist vaja kedagi veenda, et ka kinnisvaraettevõtetel on mõttekas Instagramis tegutseda, sest see on noorte täiskasvanute hulgas kõige populaarsem sotsiaalmeediaplatvorm.
Statista com’i andmetel on Instagrami kasutajatest tervelt 31% vanuses 25–44. Nii et kui inimesed, kes endale kõige suurema tõenäosusega kodu ostavad, on Instagramis, siis miks sa ei peaks neile seal uute kodude pilte näitama?
Siin on 9 head soovitust, kuidas Instagrami kõige paremini kinnisvara müümisel kasutada:
Investeeri ilusatesse piltidesse
See on vana tõde, et ilusad pildid müüvad kinnisvara, nii et panusta neisse julgelt.
Loo story’sid ehk lugusid
Instagrami lugude kaudu saad näidata, mis just praegu toimub ja tutvustada nii näiteks oma ettevõtet seestpoolt või seda, millega sina parasjagu tegeled. Story’d on hea vahend selleks, et oma jälgijatega veidi personaalsem side luua.
Tee lugu näiteks sellest, kuidas sa mõnda objekti pildistamiseks valmis sead. Kaadritagune värk pakub alati huvi.
Kui mõni postitustest osutus väga populaarseks, siis jaga seda ka story’des.
Kasuta teemaviiteid
Kasuta nutikalt hashtag’e ehk teemaviiteid, nii ilmuvad sinu postitused ka nende kasutajate vaatevälja, kes sinu jälgijad ei ole.
Kaasa oma jälgijaid
Esita küsimusi või üleskutseid, mis panevad su jälgijad piltide alla kommentaare kirjutama. Need ei pea alati üldse müügis olevate objektide kohta käima, vaid võivad puudutada ka muud kinnisvaraga seonduvat või miks mitte mõnikord ka täiesti kinnisvaravälist teemat. Küsi näiteks head restoranisoovitust.
Head võimalust kaasamiseks pakuvad jällegi story’d, kus saad teha kiireid küsitlusi. Võta näiteks kaks ilusat vannitoapilti ja palu jälgijatel ilusam välja valida. Usu, Instagrami kasutajatele meeldivad sellised asjad. Või küsi lihtsalt, kas jälgijad on valmis järgmise 2 aasta jooksul endale uue kodu ostma. Vastus: jah/ei.
Ja kui su jälgijad kommenteerivad midagi, siis ära jäta neid omapäi. Täna neid, vasta nende küsimustele jne. Muidu pole kaasamisest mingit kasu, järgmine kord nad ei vasta sulle enam.
Ära jäta oma jälgijaid unarusse
Instagramis olemine tähendab pidevat tööd. Kahest postitusest kuus on vähe, Instagrami kasutaja tahab pidevalt uusi asju vaadata. Sellepärast ta ju seal käibki.
Postita õnnelike koduomanike pilte
Kui mõni maja või korter on omanikud leidnud ja nad on valmis sulle oma uues kodus või selle trepil Instagrami postituse tarvis poseerima, siis tee neist pilti ja jaga seda. Sellised postitused tõestavad, et sinuga tasub koostööd teha.
Märgi ära postituse asukoht
Kui postitad mõnd uut kinnisvarakuulutust, märgi alati ära selle asukoht. Nii tuleb pilt otsingus paremini välja ja saab lausa 79% rohkem engagement’i ehk seda nähakse rohkem.
Kasuta Instagrami tasulisi reklaame
Kuna me ise oleme Instagrami reklaamidele klikkides teinud nii mõnegi ostu, siis usume, et ka teised inimesed klikivad neil. Õigupoolest näitab seda ka Instagrami statistika: 11% selle kasutajatest teeb reaalseid oste või saadab päringuid. Ja tervelt 81% inimestest kasutab Instagrami uute toodete-teenuste otsimiseks. Rohkem põnevat statistikat Instagrami kohta leiad sellest postitusest.
Vaata, mida teised teevad
Vaata, mida teevad Instagramis teised edukad kinnisvaramaaklerid meil ja mujal ning õpi neilt.