9 põhjust, miks kinnisvarakuulutus ei too päringuid

Kas selline olukord tuleb sulle tuttav ette: müügis olev korter või maja on hoolega üles pildistatud, kuulutus valmis kirjutatud ja vastavates portaalides üleval, aga mida pole, on päringud? Kui sulle tundub, et oled justkui kõik õigesti teinud, siis vaatame koos üle, kas ikka oled? Võib-olla sul on vaja teha ainult mõned väiksed muudatused, ja päringuid hakkab tulema nagu seeni pärast vihma.

Kuulutuse juures on viletsad pildid

Olgem ausad, piltidest hakkab kõik peale. Kui inimene, kes on uue kodu otsingul, laseb silmadega üle kuulutuste, siis ta ei loe kõiki kirjeldusi läbi, küll aga vaatab ta alati kuulutuste esimest fotot. Kui see ei ole kuigi isuäratav, siis liigub ta kiiresti edasi, sest tema eesmärk on leida see õige – kõige ilusam ja mõnusam kodu maa peal.

Kui pildid ongi sinu kuulutuse nõrk külg, siis on meie soovituseks minna mõnele pildistamiskursusele. Tegemist on investeeringuga, sest esiteks aitab see sul paremaid pilte teha ja teiseks tõstab see sinu väärtust kinnisvaramaaklerina.

Pilte on liiga vähe

Viimane soovitus, mis puudutab kinnisvarakuulutuse pilte: võib juhtuda, et sul on väga head pildid, aga tead, kahest-kolmest fotost, millest ühel on kujutatud maja fassaadi, on vähe. Nii ei saa huviline objektist mingit pilti ette ja… Just! Ta liigub järgmise kuulutuse juurde.

Esimeseks fotoks soovitame maja puhul valida pildi fassaadist ja korteri puhul kõige ilusamast toast.

Kui vahetub aastaaeg, siis tee uued pildid. Ära jäta suvel talvepilte üles. See jätab mulje, et maja on müügis juba väga kaua ja järelikult on midagi sellega pahasti.

Reklaamlause ei tööta

Järgmine asi, millel kinnisvaraküti pilk peatub, on reklaamlause. Kui see on mittemidagiütlev või veel hullem, lausa halb, siis see su kuulutusele päringuid juurde ei too. Vaata teiste sarnaste kuulutuste reklaamtekste ja mõtle, kuidas sinu kuulutuse reklaamlause võiks neist eristuda ning silma torgata.

Nii nagu piltide juures on oluline vastavalt hooajale muudatusi teha, peaksid sa aegajalt üle vaatama ka oma reklaamlause. Jõulupakkumine keset juulikuud?

Kuulutuses on liiga vähe informatsiooni

Kõiki kuulutusi ei jõua keegi ilmaski läbi kammida, sellepärast pakuvad kinnisvaraportaalid võimalust huvipakkuvad objektid välja filtreerida. Meie portaalis on näiteks väga põhjalik filtrite süsteem ja sellepärast meie kliendid meid hindavadki.

Tee nendega tutvust ja määra oma kuulutuses kõik vajalikud kriteeriumid ära, millega sa tahad, et su kuulutus otsingutes välja tuleb.

Hind ei ole õige

Öeldakse, et igale asjale leidub ostja, küsimus on lihtsalt hinnas. Ja tegelikult nii ongi. Kui hind ei vasta korteri või maja seisukorrale, asukohale või mõnele teisele kriteeriumile, siis ongi raske päringuid saada. Kui ebarealistliku hinna on seadnud kinnisvara omanik, siis püüa talle selgitada, et mida kauem kuulutus üleval ripub, seda väiksemaks jääb tõenäosus, et päringuid üldse tuleb.

Hind tuleb määrata selle järgi, millise hinnaga on sarnaseid kortereid või maju reaalselt müüdud, ja selline info on sulle ju väga hästi teada, eks ole?

Korter või maja on koristamata

Võib-olla on piltidel olev kodu väga sassis ja koristamata? Kui see nii on, siis ei ole ühestki profifotograafist abi – need pildid lihtsalt ei ole ahvatlevad ega kutsu mingil juhul päringunuppu vajutama. Kinnisvarafotode tegemine on omaette kunst, mille hulka kuulub ka kõigi isiklike asjade ära peitmine ja pindade lagedaks tegemine. Palu omanikul ülearused asjad pildistamise ajaks ära panna ja jätta pildile vaid lilledega vaasid vm, mis ruumi hubaseks ja koduseks teevad.

Kirjeldus on mittemidagiütlev

Kinnisvara on samasugune kaup nagu iga teinegi, mille müügikuulutus peab olema ah-vat-lev! Too välja objekti parimad omadused ja tee need nii isuäratavaks, et igaüks tahaks päringunuppu vajutada, mitte ainult need, kes on kodu või investeerimisobjekti otsingul. Seejuures pead jääma täiesti ausaks, ära luuleta korterile või majale selliseid omadusi juurde, mida sellel pole.

Kirjuta kuulutus näiteks väikese krutskiga, mis toob lugejale naeratuse näole ja mida jagatakse hea meelega ka sotsiaalmeedias. Vajadusel kasuta professionaalsete kirjutajate abi.

Kas müüd või ootad ostjat?

Kui panid kuulutuse üles ja mõtlesid, et nüüd on kõik tehtud, siis tegelikult nüüd alles müük algab. Jaga oma kuulutust erinevates Facebooki gruppides ja mujal, kus sa võid arvata, et potentsiaalsed koduostjad käivad.

Hoia kuulutus värskena

Kui kuulutus on olnud ca kuu aega üleval, siis vajab see väikest värskendust. Vaheta esimest pilti, muuda teksti, värskenda kriteeriume.

Kasuta ka tasemeteenust, mis aitab kuulutuse ettepoole tuua. Uuendatud infoga on see sinu objektile paariks päevaks väga hea reklaam. Samuti teenused uus hind ja kuupäeva uuendus parandavad nähtavust nind toovad uusi kontake.


Seotud artiklid