Miks peaks korteri või maja müümisel kasutama korruseplaani?

Kuna kinnisvaraturg on pärast viimast paari kuumemat aastat jahtumas, ei ole kodude müümine 2023. aasta müüjate jaoks nii lihtne kui varem. Me näeme intressimäärade suurt tõusu kogu maailmas ja kodude müük on viimasel ajal langenud 2019. aasta näitajate suunas. Sellel nüüd jahedamal turul on ostjate meelitamiseks otsustava tähtsusega kodu õige hinna määramine ja selle silmapaistvuse tagamine. Kuid kuidas saate oma kuulutuse panna konkurentidest eristuma?

Üks viis seda teha on lisada kuulutusse professionaalne kinnisvara planeering.

Kui kaalute kinnisvara müümist 2023. aastal või kui olete kinnisvaramaakler, kes otsib kinnisvaraturunduse näpunäiteid, et saada kuulutuses rohkem vaatamisi, siis siin on mõned olulisemad põhjused, miks peaksite kaaluma korruseplaanide lisamist oma kinnisvaraturunduspaketti.

1. Korruseplaanid on teie kinnisvarakuulutuse üks tõhusamaid visuaalseid elemente. Tekst ja fotod ei räägi kogu lugu, selle asemel annavad korruseplaanid üheainsa pilguga ülevaate kogu kinnisvarast. Korruseplaanid käivad käsikäes kinnisvarapiltidega ja aitavad ostjatel kõik osad kokku panna, et kujutada end ette oma unistuste kodus. Paljud ostjad toetuvad kinnisvarast aimu saamiseks 3D-majaekskursioonidele, kuid paljud ei jõua siiski ringkäiku lõpuni. Miks? Põhjus on selles, et nende mõistus töötab endiselt kõvasti, et koondada teavet kinnisvara paigutuse kohta. See võtab palju energiat. Selle asemel aitab 2D korruseplaan potentsiaalsetel ostjatel saada kohese võrdluspunkti selliste asjade jaoks nagu ruumi paigutus, ümberehitamine või sisekujundus.

2. Looge potentsiaalse ostjaga emotsionaalne side Maja ostmine pole naljaasi, eriti aastal 2023. Emotsioonid mängivad kodu ostmise protsessis üliolulist rolli. Mida rohkem saate potentsiaalsete koduostjatega isiklikumalt suhelda, seda suurem on tõenäosus, et teie kinnisvara jätab hea mulje. Kui ostjad saavad korruseplaani vaadates end kodus “näha”, on nende tõenäosus sellesse armuda palju suurem. Oma unistuste kodu korruseplaaniga on ostjad nagu tühja lõuendiga maalijad. Planeeringu abil saavad nad hakata mõtteliselt sisse kolima ja planeerima, kuhu paigaldavad mööbli, aknakardinad, millist kööki ja söögituba kasutama hakkavad jne. Professionaalse põrandaplaani abil saavad ostjad näha, kas see kinnisvara sobib neile.

3. Planeeringu abil saate enda kuulutuse teiste seast silmapaistvamaks teha Kodu otsimine on valus ja üldjuhul aeganõudev protsess. Koduostjad sirvivad korraga kümneid, kui mitte sadu kuulutusi. Kuidas saab sellise suure konkurentsiga kinnisvara ostja mällu meelde jääda? Alustame ühest lihtsaimast, kuid tõhusamatest lahendustest: taaskord lisage oma kinnisvaraturunduse paketti kinnisvara planeering. See on suurepärane vahend kinnisvaramaaklerite jaoks, et luua rohkem tehinguid ja saada rohkem kohtumisi.

“Kinnisvarakuulutusele korruseplaani lisamine võib suurendada ostjate klikkide arvu 52%”

Allikas: Rightmove uuring

Tähelepanu püüdmiseks saavad kinnisvaramaaklerid investeerida pilkupüüdvatesse kohandatud põrandaplaanidesse, mis sisaldavad ka mööblit ja mõõtmeid. Olenemata sellest, kas olete kinnisvaramaakler või kinnisvarafotograaf, on korruseplaan fantastiline turundustööriist, mis annab potentsiaalsetele ostjatele väärtuslikku teavet, säilitades ja reklaamides samal ajal teie kaubamärki (värvide, logo lisamine). Lihtne viis, kuidas kuulutus teistest konkurentide kinnisvarapakkumistest eristuda ja oma kinnisvara kiiremini müüa.

4. Lubage ostjatel näha millised on ruumide suurused ja üldine tubade paigutus ennem kohale tulemist Kujutage ette, et ostate endale uue maja: millele pööraksite tähelepanu lisaks sellele, et näha kuidas see piltide ja kirjelduste järgi välja näeb? Tõenäoliselt oleks teil huvi teha kindlaks ruumi mugavus ja kasutatavus, kuidas ruumid omavahel suhtlevad. Ja siin saad aru, et piltidest ei piisa, tahad näha ka tulevase kodu struktuuri.

Tulemus? Ostjad saavad teha teadlikumaid otsuseid ja broneerida külastusi, kui nad tõesti usuvad, et kinnisvara sobib. See säästab nii ostjate, müüjate, agentide ja kõigi tehinguga seotud osapoolte aega.

5. Parem kogemus ostjatele ja müüjatele. Mõelgem nüüd olukordadele, kus ostjad ei ole piirkonna elanikud ja nad otsivad maju. Tõepoolest, kaunid pildid on maja esitlemisel suur väärtus. Kui aga kaalute ka kinnisvara korruseplaanide lisamist, oleksid nad kindlasti tänulikud oma aja säästmise eest. Kinnisvara omaduste kohta väärtusliku ülevaate saamine on vastastikku kasulik nii agendile kui ka ostjale.

Kui olete agent, siis te mitte ainult ei müü maja, vaid soovite ka aidata ostjal oma unistuste maja leida, eks? Miks siis mitte pakkuda ostjale enne külastuste kokkuleppimist kogu võimalikku infot ja visuaalset vara? Kui teil õnnestub need pakkuda, on ostjal lihtsam aru saada, kas talle meeldib kodu planeering või mitte.

6. Lisaväärtus ostjale Ostja saab koheselt kasutamiseks korrektse planeeringu, mille abil teha ruumides mööbli ümberpaigutamist ja uue mööbli ostmist või lausa renoveerimistöid. Samuti jääb planeering ostjale alles tuleviku otstarbeks, kui soovitakse kunagi kinnisvara omakorda edasi müüa, siis on ostjal olemas enda kuulutuse otstarbeks samuti planeering.

Kuidas saada kinnisvara jaoks planeering?

“Kvaliteetne planeering on nagu rätsepaülikond. See väljendab väärikust ega lähe kunagi moest. Pole paremat viisi kodu täieliku kirjelduse kuvamiseks ühel pildil kui kinnisvara planeeringuga. Ruumi suurused, uste avanemised, akende asukohad, fikseeritud mööbel – kõik ühe korraga. Kui annate klientidele võimaluse näha hästi joonistatud, kuid lihtsat põrandaplaani, on üks viis näidata, et hoolitsete kõige eest ja hoiate lihtsad asjad lihtsana…”

Korruseplaanide digitaliseerimine ja planeeringute joonestamine visandi põhjal: www.ruut24.com

 


Seotud artiklid