Kodu lavastamine – kellele ja milleks?

Kinnisvara müüja jaoks on tavalilselt kõige olulisem üks kahest – saada oma kinnisvaraobjekti eest võimalikult head raha või müüa kinnisvara kiiresti maha. Kõige parem variant oleks saada mõlemad eelmainitud koos. Selle tulemuse saavutamiseks võiks kasutada ka kodu lavastamist.

Väga võimalik, et sa ei ole sellest varem kuulnud. Kodu lavastamine sai tegelikult alguse juba 2000ndate aastate alguses Rootsis.

Kodu lavastamine on eluruumide ette valmistamise protsess, mille eesmärk on muuta kodu veetlevaks suurima võimaliku potentsiaalse klientide hulga jaoks. Selle tulemusena väheneb objekti turul oleku aeg ning suureneb võimalus müüa või üürida parema hinna eest.

See on sinu jaoks, kui sa plaanid müüa või üürida kinnisvara või lihtsalt on soov oma kodu värskendada.

Kuidas see toimib?

Inimene on disainitud visuaalseks olendiks – haarame enamuse oma informatsioonist läbi nägemismeele. Kiirelt Facebooki või kinnisvaraportaale kerides haaravad pilku visuaalselt parimad pakkumised – koduotsijad tunnevad, et väärivad parimat – parimat kodu, parimas piirkonnas, parima hinnaga. Kodu lavastajad kasutavad neid soove ja emotsioone enda (ja pakkuja) kasuks.

Lavastamise protsessi käigus “neutraliseeritakse” objekt – luuakse interjöör, mis vastab võimalikult laiale maitsele, eemaldatakse kellegi teise kodu tunne ja luuakse ettekujutus elustiilist.

Kuigi kõigil on erinev maitse dekoratsioonide ja mööbli osas, siis enamus inimesi tahavad kodu, mis on:

  • Tervitav
  • Rahulik
  • Puhas
  • Organiseeritud

Lavastamine meelitab ligi võimalikult palju potentsiaalseid kliente ja ei valmista pettumust ka objekti oma silmaga nähes.

Eestis pakub sellist teenust näiteks www.reisnerelement.ee  


Seotud artiklid