Capfield arendab Lasnamäel populaarse restoraniketi Armudu esindusrestorani hoonet, mis kerkib Lasnamäe Prisma Kaubanduskeskuse ette ning millest saab aserbaidžaani kööki pakkuva keti suurim restoran. Ehitusega alustatakse sellel aastal.
“Meie ettevõtte üheks strateegiliseks suunaks on ärikinnisvara arendamine üksiküürnikele. Armudu restorani arendus on ideaalne kombinatsioon koostööst, mis võimaldab meil kui arendajal ja restoranil kui teenusepakkujal, kasvada ja laiendada oma ühist äri ,“ kommenteeris Capfieldi kinnisvara- ja äriarenduse juht Reimo Simsalu.
“Oleme siin Lasnamäel elanike poolt väga armastatud restoran, kuid praegustesse ruumidesse me kahjuks kõiki ei mahuta. Peagi saame omale uue kahekorruselise maja, mis võimaldab korraga teenindada üle 200 inimese,” selgitas Armudu restoraniketi juht Serafima Gulak. “Oskame töötada suurte mahtudega ning uude esindusrestorani mahuvad nii lauad ja terrass väiksematele seltskondadele, kui ka suuremad banketisaalid, kus saab pidada pulmi ning sünnipäevi tantsu ja elava muusikaga.”
Ehitushanke võitis REME Grupp ja GRIK ehitus. Kahekorruselise Armudu esindusrestorani üldpind on 700 ruutmeetrit ja see paistab Laagna teelt hästi silma. Simsalu sõnul tuleb uus restoranihoone kindlasti Lasnamäe piirkonna pilkupüüdvaim ja moodsaim.
Restoran Armudu tähistab maikuus oma 10. sünnipäeva ning kett tegutseb Tallinnas kuue restoraniga Peetris, Kristiines, Pirital, Haaberstis, Lasnamäel ja Kesklinnas.
Capfield AS on kaubanduskeskuste omanik ja arendaja, kelle portfell on üks Eesti suurimaid, ulatudes Tallinna kesklinnast äärelinnani ja väljaspool Tallinna Pärnuni. Suurimad ankurüürnikud moodustavad 65% kogu portfelli renditavast pinnast ning nende hulka kuuluvad kohalikud ja rahvusvahelised kaubamärgid Bauhaus, Prisma, Rimi Hyper, H&M, Tradehouse, KFC, Burger King, Nike Outlet, SportsDirect.com, Deichmann, Douglas, Hemtex , Selver, Maxima, Denim Dream, Jysk, Euronics, Apollo raamatupoed, LPP moebrändid House, Sinsay ja Cropp ning teised märkimisväärsed üürnikud.