Hea maakler, meil on sulle tõeliselt head uudised! Aprillis külastas Kinnisvara24.ee portaali üle 200 000 inimese. Nad tegid kokku üle kolme miljoni kinnisvaraotsingu ja vaatasid kuulutusi kokku 1 630 000 korral. Aprilli jooksul lisati Kinnisvara24 portaali üle 3800 uue kuulutuse ja kuu lõpu seisuga oli neid ligi 16 000. Vägevad numbrid esimese kuu kohta!
Kuulutusi, mille vahel valida on palju ja alati tekib küsimus, kuidas inimeste tähelepanu võita. Selleks on vaja vinget kuulutust, mille koostamiseks anname sulle kohe head nõu. Loe meie soovitusi, koosta hea kuulutus ja vaata, kuidas tulemused paranevad! Loe kindlasti, sest selles loos on ka väga kasulik vihje, kuidas oma kuulutusele tasuta lisareklaami saada!
1.Esimene pilt on kõige tähtsam
Kindlasti oled kuulnud, et esmamulje on tihtipeale määrava tähtsusega arvamuse kujundamisel mõne inimese kohta. Sama lugu on kinnisvarakuulutusega ja sellepärast rõhutamegi, et kinnisvarakuulutuse esimene pilt on ülimalt tähtis. Selle põhjal teeb huviline valiku, kas ta üldse avab kuulutuse või mitte.
Esimene pilt on näha ka kuulutuse jagamisel Facebookis ja mujal sotsiaalmeedias. Kes tahab jagada näiteks kuulutust, kus avapildil ilutseb tavaline kortermaja fassaad?
Muidugi ei piisa ainult ühest pildist, olgu see ükskõik kui kena. Lae üles nii palju pilte, et huviline saaks objektist hea ülevaate, samas aga pole mõtet igast uksest ja nurgatagusest ka pilti teha. Pildid olgu asjalikud ja kenad, liigset müra pole vaja.
Vaata, et lisaks sisevaadetele oleks pilt ka majast. Mis puudutab trepikoda, siis pane selle pilt üles ainult siis, kui see on müügiargument – kui trepikoda on kena, avar ja puhas. Kui sa pole kindel, kas tegemist on hea ja kena pildiga, siis jäta see pigem üles panemata.
2.Selge ja lühike reklaamtekst
Reklaamteksti kuvatakse kuulutuse eelvaates kohe pildi peal. Vaata, niimoodi:
See on see, mida huviline esialgu näeb, kui ta kuulutust veel avanud ei ole.
See tekst peab haarama ja huvi tekitama ehk teisisõnu olema lühike ja lööv. Näiteks „Päikeseküllane korter!“, „Uus hind!“, „Parim korter selles piirkonnas!“ jne.
3.Silmatorkav kirjeldus
Sellist-pikka-joru-nagu-selles-lauses-ära-küll-kirjuta. Okei, see oli väike liialdus, aga me tahame öelda, et kuulutuse tekst peaks olema selge ja liigendatud ülesehitusega. Tihti kohtame kuulutusi, kus on ühes jorus kõik argumendid ära toodud. Sellist teksti on raske lugeda ja kinnisvarahuviline liigub järgmise pakkumise juurde.
Alusta isutekitavalt ning too välja 2–3 peamist müügiargumenti. Tee seda aga selliselt, et inimesel oleks huvi edasi lugeda ja kuulutusega põhjalikumalt tutvuda.
Eri lõikudes võiksid olla tubade kirjeldus, materjalid ning mööblit, parkimist ja ühistut puudutav info jne.
Ja nüüd tähtsaim nõuanne – mida huvitavama ja erilisema kirjeldusega kinnisvarakuulutuse sa kirjutad, seda rohkem jagamisi sotsiaalmeedias saad. Kasuta selleks kasvõi professionaalsete sisukirjutajate abi, kes oskavad ehk tekstile huvitavama nurga alt läheneda.
4.Jagamine sotsiaalmeedias
Sotsiaalmeedias jagatud kuulutusele võib otsa komistada keegi, kes pole võib-olla mõelnudki uue kinnisvara soetamisele või vana üürikorteri väljavahetamisele. Teisisõnu on sul sealtkaudu võimalik leida rohkem huvilisi. Ja nagu öeldud, mängib hea tekst olulist rolli selles, kui palju su kuulutust jagatakse. Esimesena peaksite aga teie koos omanikuga otsa lahti tegema. Jagage mõlemad kinnisvara24.ee kuulutust julgelt ja kirjutage juurde #kinnisvara24. Miks, sellest kohe täpsemalt.
5.Saa tasuta lisareklaami
Pane nüüd tähele! Meie vaatame Facebookis hashtag’iga #kinnisvara24 jagatud kuulutused regulaarselt üle ja anname huvitavamatele ja suurema leviga kuulutustele ka omalt poolt hoogu juurde. Promome neid oma Facebooki lehel ja ostame neile lisareklaami. Vaata siis, et su postitus kindlasti avalik oleks, muidu me seda ei näe.
Ah et kui palju lisareklaami täpsemalt? Tervelt 10 000 näitamist ühe kuulutuse kohta. Olenevalt konkreetsest kuulutusest, pildist ja jagamistekstist tähendab see meie senise praktika põhjal 200–2000 klikki sinu kuulutusel. Iga kuu teeme lisareklaami ligikaudu 50 tublimale kuulutuste levitajale.
Nii et sheerima-sheerima nüüd! 🙂
6.Kasuta eripakkumise positsiooni Kinnisvara24.ee esilehel
Meie esilehele on võimalik osta eripakkumistele reklaampinda. Kui näed, et su kuulutus on eriline ja sa tahad sellele reklaami teha, siis soovitame seda võimalust kindlasti kasutada.
Kuulutuste tulemuste vaatamiseks logi oma kinnisvara24.ee kontole sisse, ava menüüst „Minu kuulutused“ ja seal need ongi. Kui sa pole tulemusega rahul, siis järgi ülaltoodud samme. Soovi korral võid meile kirjutada või helistada ja me anname sulle veel nõu.
Leia siit oma kuulutused ja asu neid levitama!
Kui sa pole veel kinnisvara24.ee lehel oma kuulutusi avaldanud, siis saad seda teha siit
Vaata siit ka maaklerite TOP 10 – kelle kuulutusi vaadati aprillikuus kõige rohkem.